אבדור מערכות

ריהוט לחדרי בקרה

משלבים טכנולוגיה בעיצוב ארגונומי ומביאים את זה לחדרי בקרה שלכם

לקטלוגים של שולחנות לחדרי בקרה

 GESAB ADVANTIS AIR

שולחן בקרה, ריהוט לחדי בקרה

GESAB ADVANTIS NG ING

כיסאות 24/7

כיסאות לחדר בקרה כיסאות 24/7

 

ריהוט לחדרי בקרה- שולחן בקרה

ריהוט לחדרי בקרה מבית אבדור מערכות

תהליכי השליטה בחדרי בקרה דורשים דיוק מוחלט. שולחנות לחדרי בקרה ארגונומיים משמעותיים במיצוב סביבת עבודה אופטימלית עבור המפעילים, ומאפשרים להם לבצע את משימותיהם בקלות ובמיקוד.

אבדור מערכות מתעסקת בחשיבותם של שולחנות לחדרי בקרה ארגונומיים שעומדים בתקנים בינלאומיים הגבוהים בעולם. החברה גם משווקת שולחנות SIT/STAND חשמליים  המשפרים את סביבת העבודה של המפעיל.

ערך מוסף של שולחנות מתכוונים לחדרי בקרה (Sit/Stand)

הרהיטים הארגונומיים לחדרי שליטה מתוכננים כדי לתת עדיפות לבריאותם של המפעילים, והם מכירים בעובדה שנוחותם משפיעה ישירות על היעילות והביצועים הכוללים שלהם. רהיטים לחדרי בקרה כמו שולחנות וכיסאות משחקים תפקיד קריטי ביצירת סביבת עבודה בריאה. אבדור מערכות, ספק המוביל בתעשייה, מציעה מגוון רחב של פתרונות לחדרי שבקרה המותאמים לדרישות הספציפיות של סביבות חדר.

איכות בלתי מתפשרת ועמידה בתקנים כמו ISO וGREEN GUARD

כאשר מדובר שולחנות לחדרי בקרה, איכות ואמינות הם מרכיבים עליונים ביותר. אבדור מערכות מבינים זאת היטב ומבטיחים כי קונסולותיהם מגיעות עם התעודות התקניות הבינלאומיות הגבוהות ביותר. מוצריהם זוכים לתעודת הסביבה "גרין גארד" המוכרת היטב, המבטיחה כי הרהיטים עומדים בקריטריונים מחמירים של פליטות כימיות נמוכות ותורמים לאיכות אוויר בתוך החלל הפנימי המשפיעה על הבריאות. תעודה זו מבטיחה כי המפעילים יכולים לעבוד בסביבה.

ISO9001 תעודה שמתייחסת לאיכות לסביאות רצונם של הלקוחות. ISO45001, תעודה שמתייחסת לשיפור ביצועי בריאות ובטיחות בעבודה. התקן עוזר לארגונים להבטיח את הרווחתם והבטיחות של עובדיהם ושותפיהם.

תקן EN 527: זהו תקן אירופי שמתמקד במיוחד ברהיטי משרד. תקן EN 527 מספק הנחיות למידות, דרישות בטיחות ומאפייני ביצועים של תחנות עבודה במשרד, כולל שולחנות ושולחנות. התקן מבטיח כי רהיטי המשרד עומדים בקריטריונים מסוימים לעיצוב ארגונומי, יציבות ובטיחות.

בעזרת הידע הרחב וההישגים המוצלחים של אבדור מערכות, הכולל הכרבתם של מעל 1000 קונסולות במגוון גדלים של פרויקטים של חדרי בקרה בכל העולם.

 

 

 

שולחן בקרה, ריהוט לחדי בקרה

לקבלת ייעוץ ותיאום פגישה שלחו טופס
או התקשרו 03-9522288


דילוג לתוכן