[wpseo_breadcrumb]

קיר וידאו ושילוט דיגיטלי- הפנים של העסק שלכם

הטרנד של קיר וידאו התחזק בשנים האחרונות, בזכות ירידת המחירים החדה של מסכי הLCD, וחדירה של טכנולוגיות מתקדמות שעברו את אישור מכון התקנים. אם בעבר התקנת קיר ווידיאו הייתה כרוכה בהוצאה אסטרונומית, היום עיצוב המשרד עם קירות וידיאו נמצאים בהישג ידם של מרבית העסקים הקטנים והבינוניים.

החברות הגדולות כבר גילו את זה מזמן. קיר וידאו מאפשר לכם ליצור מיתוג יחודי לעסק באמצעות הקרנה של סרטוני תדמית לאורך השהות של האורחים בעסק, כמו כן קירות הוידיאו היום יכולים להיות מפוצלים למספר מסכים קטנים, או למסך אחד גדול המשדר את הוידיאו בגודל ענק.

 אילו מסכים ניתן לבחור עבור קיר וידאו?

פתרונות לחדרי בקרה אבדור מערכות

ניתן לבחור קירות וידיאו המורכבים ממסכי פלאזמה או ממסכי LCD. אם מעוניינים לשדר סרטוני על גבי המסכים כך שיראו כמסך אחד גדול, חשוב לשמור על נקודות חיבור נסתרות בין המסכים. ובדרך כלל בנקודות החיבור בין המסכים כוללות מילימטרים ספורים בלבד של מסך שחור. את המסכים ניתן לסדר בקבוצות היוצרות צורת מלבן או ריבוע, כמו למשל ארבעה על ארבעה מסכים (סה"כ 16) היוצרים צורת מלבן מרשימה, או להוסיף מסכים נוספים במבנה היוצרים קיר פנורמי רחב.

מה אפשר לחבר אל קיר וידאו?

השליטה של קיר וידאו מתבצעת באמצעות חיבורים המזכירים חיבור למסך יחיד. ניתן להשתמש בחיבור VGA, DVI, S-Video או קומפוסייט. המסכים מחוברים למאגר מידע אחד ויכולים לכלול גם מערכת סאונד מתקדמת. היתרון בקירות הוידיאו הוא שהחיווט נשאר מוסתר, והקיר נראה כאלמנט עיצובי בחלל לכל דבר. ניתן גם לחבר לקיר הוידיאו מחשב המחובר לאינטרנט, ולשדר בזמן אמת שידורי לייב שונים, הקשורים לתחום העסק כמו משחקי ספורט, מופעים מוזיקליים, הדרכות וידיאו טכניות, או מצגות שונות הכוללות יצירות אומנות, צילומי אווירה, ואפילו מפות מזג אוויר המשתנות בזמן אמת.

יתרונות הוספת קירות וידאו לעסק

התקנת קיר וידאו מתבצעת בתוך זמן קצר בלבד, ותוך יום עבודה העסק יכול להראות חדשני ונוצץ. ניתן לשנות את עיצוב המשרד בתוך דקות על ידי שינוי הסרטונים או מצגת התמונות המוקרנת על המסכים. ניתן גם לעדכן תוצאות משחקי ספורט בזמן אמת, משחקי וידיאו, מידע על שעות נחיתה וטיסה, שערי מטבעות או מדדים שונים, וכן מידע בורסאי המתעדכן בזמן אמת.

תאורה מיוחדת המשתנה בהתאם לצרכי העסק

קיר וידאו יכול לשמש גם כאמצעי ליצירת תאורה מיוחדת באירועים שונים, להקרנת סרטון חתונה מרשים באולמות וגני אירועים, להוספת אווירה מיוחדת גם למתחמי ספא או לכנסים מיוחדים. התקנת קירות וידיאו פותחת בפניכם מגוון רחב של אפשרויות שלא חשבתם עליהם קודם, ועם ההתפתחות הטכנולוגית המואצת נראה כי קירות הוידיאו החכמים יהיו חלק בלתי נפרד מעיצוב חללים מסחריים ומשרדי פאר בעשורים הבאים.

 לסיכום, טרנד קירות וידאו כבר אינו מוגבל רק לערוצים המסחריים ותוכניות מזג האוויר, ובקרוב יהיה חלק מסטנדרט חדש בעולם עיצוב הפנים לחללים פרטיים ומשרדים יוקרתיים כאחד.

מעוניינים בהקמת קיר וידאו בעסק שלכם? אנו באבדור מערכות נשמח לסייע לכם, צרו איתנו קשר לפרטים – 03-9522288

לקבלת ייעוץ ותיאום פגישה שלחו טופס
או התקשרו 03-9522288


דילוג לתוכן