וידאו קונפרנס, מערכות שליטה ובקרה ועוד מגוון מערכו לחדרי ישיבות

חדר הישיבות הינו מרכז החברה – הוא המקום בו מתקבלות  ההחלטות  המשמעותיות והחשובות של החברה ,עיצוב חדרי הישיבות בארגון מחייב במידה רבה פרקטיות ונוחות לשימוש ומיועד להכיל בו כמות רבה של משתתפים .

ההתמחות הגדולה של חברת אבדור מערכות הינה לשלב בין מערכות לחדרי ישיבות טכנולוגיים ופתרונות מולטימדיה כאחד בחדרי ישיבות, לדוגמא, יכולת שליטה ע"י תוכנת שליטה ובקרה מיוחדת וחדשנית המותקנת  בכל אייפד, טאבלט ובכל מסך טאץ – תוכנת השליטה והבקרה מאפשרת למעשה שליטה על המדיה ופתרונות האלקטרוניקה המותקנים בחדר כגון : מקרן ,מסך הקרנה ,מערכת וידאו קונפרנס, מסכים, וילונות חשמלים ,תאורה ,מזגן וכו'.

כיום, המון חברות בארץ מבצעות עסקאות בעיקר עם חברות בינלאומיות, כאשר ההתקשרות מולם מתבצעת ע"י מערכת וידאו קונפרנס – מוצר חובה בכל חדר ישיבות המאפשר שיחה face to face , כל זאת ע"י תיכנות המערכת שאנו עושים באבדור מערכות.

חדרי ישיבות מרשימים יכולים להפוך כל פגישה למוצלחת ולהותיר רושם חיובי על הלקוח , וזו הסיבה כי חדרי ישיבות חייבים להיות היום בקידמת הטכנולוגיה אף שלעיתים מדובר בחדר שנשאר ריק במהלך שעות היום.

חשוב  שחדר הישיבות יהיה ערוך ומוכן בכל רגע נתון לפגישה כאשר חיבורי השולחן המותקנים מתאימים לכל סוגי החיבורים המוצעים היום בשוק המחשבים .

דבר נוסף וחשוב לא פחות שצריך לקחת בחשבון הוא כמובן הצגת התוכנית העיסקית ע"ג מסך מספיק גדול וברור, כאשר ניתנת  לכל היושבים בחדר אפשרות לצפייה.

אחת הצלחות הגדולות של חברת  אבדור מערכות  הינה להכין את חדר הישיבות ולהתאים אותו בדיוק לצרכיו של הלקוח ולאופי הפגישות המתנהלות בו.

חברת אבדור מערכות מתמחה בריהוט ייעודי לחדרי ישיבות לפי בקשת הלקוח  וצרכיו .

דילוג לתוכן