חשיבות שילוט דיגיטאלי עבור פרסום העסק

שילוט דיגיטאלי

בימים עברו, יכולות השיווק של בעל העסק היו מוגבלות. כיום, עם התפתחות המדיה והעזרים הטכנולוגיים, יכול כל בעל עסק לפרסם את מרכולתו בצורה מהירה, ממוקדת ועם נראות טובה הרבה יותר – והכל בעזרת שילוט דיגיטאלי.

פרסום המשדר חדשנות

לא עוד פליירים או שילוט ידני! הצטרפו גם אתם למהפכה הטכנולוגית וקחו חלק בשיווק המשדר יוקרה וחדשנות, ומבטיח שכל לקוח פוטנציאלי יכיר בכך כשהוא פוגש את הפרסום שלכם. גם אם המוצר שלכם הוא חדשני ומצוין, פרסום לא נכון עלול לשוות לו מראה מיושן ולא אטרקטיבי. בפרסום בעזרת שילוט דיגיטאלי, אתם מבטיחים כי המוצר שאתם מפרסמים או העסק שבבעלותכם יראה הרבה יותר טוב, בדיוק כפי שמגיע לו. אחרי שהשקעתם זמן רב והוצאות לא מעטות כדי לגרום למה שאתם מוכרים להיות הכי טוב שאפשר – לא חבל “ליפול” ברגע הפרסום?

קצר וקולע

בעידן הנוכחי, בו בתי עסק רבים מתחרים על ליבו של הציבור וכל אדם נתקל באינספור גירויים פרסומיים בכל שעה, נודעת חשיבות רבה לפרסום ממוקד, אטרקטיבי וקולע. כזה שישכנע את הלקוח בתוך דקות ששווה לו להגיע דווקא אל בית העסק שלכם ולקנות דווקא מכם. איך עושים זאת? בעזרת שילוט דיגיטאלי המופיע בצורת שלטי חוצות, גרפיקה מוארת בכניסה לחנות ואפילו מבצעים מתחלפים מעל הקופה המוגשים באופן דיגיטלי – אתם משכנעים את הלקוח, תוך זמן קצר, בכדאיות המוצרים אותם אתם מנסים למכור. ויותר מכך – אתם מושכים את עינו של הלקוח בקלות, בלי מאמץ גדול. לכן, חשוב מאוד ליצור פרסום ממוקד וקולע, האורך כמה שניות בודדות, ומניע את הלקוח לפעולה.

קהל יעד ממוקד

בשונה מפרסום בטלוויזיה, שילוט דיגיטאלי פונה לקהל יעד ממוקד הרבה יותר. אתם מחליטים היכן למקם את הפרסום שלכם ובאילו שעות בדיוק – ובכך גורמים לקהל היעד הממוקד ביותר להיחשף אליו. באופן זה, מבלי להוציא הון תועפות על פרסום רחב יותר שלא בהכרח מניב את התוצאות הרצויות, אתם מבטיחים כי לפרסום שלכם יחשפו האנשים שאתם רוצים שיחשפו אליו וגורמים לכך שמחד הפרסום יגיע אל כמות גדולה של אנשים, ומאידך רובם יהיו לקוחות פוטנציאליים.

רווח כפול

מלבד הפרסום הממוקד של העסק שלכם, ניתן לבחור בשיטה נוספת על מנת “לכסות” את הוצאות הפרסום – מכירת זמן מסך. בשיטה זו, משלמים לכם הספקים איתם אתם עובדים תשלום עבור פרסום, ואתם חושפים מותגים הנמכרים בבית העסק שלכם תוך כדי שאתם מפרסמים אותו, ובכך למעשה מרוויחים פעמיים: גם פרסום העסק שלכם וגם הכנסה נוספת מפרסום של המותגים שאתם ממילא מחזיקים אצלכם.

השקעה שמחזירה את עצמה

אין ספק שפרסום דיגיטלי לעסק הוא לא זול, אך מצד שני, האפקטיביות הגבוהה שלו, החשיפה שלו לקהל יעד רחב ביותר וכל זאת תוך זמן קצר – גורם לעליה מוכחת במכירות, מה שללא ספק מחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר.